Eine Brücke zwischen Vergangenheit,
Gegenwart und Zukunft.

In den letzten Jahren war die Welt in Bezug auf technologische Entwicklungen in einem Expresszug. Tijdlab reagiert darauf und übersetzt Archäologie und Kulturgeschichte in die Öffentlichkeit. Unser Team ist in der Lage, eine Erfahrung zu schaffen, die direkt mit der Frage, Idee und Corporate Identity des Kunden übereinstimmt. Wie kein anderer können wir Ihnen mit Augmented & Virtual Reality, mobilen Anwendungen, Präsentationstools wie Hologramm-Vitrinen und Touchscreens oder Gamification helfen. Wir entwerfen dies, liefern es und kümmern uns danach um die Wartung.

Möchten Sie mehr wissen oder sich unser Büro ansehen? Rufen Sie uns für einen unverbindlichen Termin an! Wir helfen Ihnen gerne weiter.

Maken

Door het 3D modelleren van je voorwerp/ product is het mogelijk om je klanten alle mogelijke aanzichten en toepassingen virtueel te laten zien. 
Door het 3D modelleren van je voorwerp/ product is het mogelijk om je klanten alle mogelijke aanzichten en toepassingen virtueel te laten zien. 
3D scannen is in feite het tegenovergestelde van 3D printen, de vorm van een object wordt vertaald naar digitale informatie.
3D scannen is in feite het tegenovergestelde van 3D printen, de vorm van een object wordt vertaald naar digitale informatie.
Drones werden oorspronkelijk ontwikkeld voor militaire toepassingen. Tegenwoordig worden drones ook ingezet voor nuttige praktijken zoals het maken van scans of media- en filmtoepassingen.
Drones werden oorspronkelijk ontwikkeld voor militaire toepassingen. Tegenwoordig worden drones ook ingezet voor nuttige praktijken zoals het maken van scans of media- en filmtoepassingen.
Hoogwaardige 360º video’s met gebruik van de nieuwste techniek op het gebied van virtual reality. Natuurlijk is deze te bekijken via een VR-bril.
Hoogwaardige 360º video’s met gebruik van de nieuwste techniek op het gebied van virtual reality. Natuurlijk is deze te bekijken via een VR-bril.
Het omzetten van ruwe (CT/ MRI) scandata in 3D bestanden is een vraag die wij steeds vaker krijgen. Het wordt met toenemende mate toegepast in de medische sector. Maar ook in andere wetenschappen zorgt het voor nieuwe inzichten en ontdekkingen. 
Het omzetten van ruwe (CT/ MRI) scandata in 3D bestanden is een vraag die wij steeds vaker krijgen. Het wordt met toenemende mate toegepast in de medische sector. Maar ook in andere wetenschappen zorgt het voor nieuwe inzichten en ontdekkingen. 

Beleven

TouchTable is een super gebruiksvriendelijke MultiTouch-scherm. De ultieme tool om je gesprekspartners interactief te betrekken bij jouw idee of project.
TouchTable is een super gebruiksvriendelijke MultiTouch-scherm. De ultieme tool om je gesprekspartners interactief te betrekken bij jouw idee of project.
De interactieve mogelijkheden in combinatie met 3D modellen en hologrammen brengen uw tentoonstelling naar een nieuw niveau.
De interactieve mogelijkheden in combinatie met 3D modellen en hologrammen brengen uw tentoonstelling naar een nieuw niveau.
Het even vasthouden en tastbaar maken voordat er echt geproduceerd wordt? 3D printen is hiervoor de uitkomst.
Het even vasthouden en tastbaar maken voordat er echt geproduceerd wordt? 3D printen is hiervoor de uitkomst.
Met Virtual Reality (VR) plaats je een bril op je hoofd om jezelf zo in een andere wereld te plaatsen. De bril registreert bewegingen, waardoor het lijkt alsof je écht in een andere wereld zit.
Met Virtual Reality (VR) plaats je een bril op je hoofd om jezelf zo in een andere wereld te plaatsen. De bril registreert bewegingen, waardoor het lijkt alsof je écht in een andere wereld zit.
Augmented Reality (AR) is een technologie die de realiteit en de virtuele wereld met elkaar verbindt.  Het is een mix van de realiteit met een virtuele toevoeging of verrijking.
Augmented Reality (AR) is een technologie die de realiteit en de virtuele wereld met elkaar verbindt. Het is een mix van de realiteit met een virtuele toevoeging of verrijking.
De laatste jaren is ‘gamification’ een term die vaak naar voren komt in de onderwijswereld. Het is het gebruik van spellen om mensen doelgericht kennis en vaardigheden aan te leren.
De laatste jaren is ‘gamification’ een term die vaak naar voren komt in de onderwijswereld. Het is het gebruik van spellen om mensen doelgericht kennis en vaardigheden aan te leren.